Hodnocení obchodu
Zatím jsem velice spokojená. Mám Doller poprvé a udělal mi velkou radost. Díky za Vaši práci. Moc jsem se na něj těšila.
Líbí se mi, že se Doller o zákazníky stará, chcete jim předat ověřené znalosti a zkušenosti, aby si v nové situaci mohli vést lépe. Děkuji!
Jednička
Dobrý den,
je nám moc líto, že s námi nejste spokojená. Bohužel v této době jsme trochu svázáni problémy s probíhající covid situací, která se podepsala i naší výrobě. Díky tomu jsme museli posunout dobu dodání u produktů, které se právě vyrábí, o čemž jsme všechny zákazníky, kterých se to týkalo, informovali dopředu. A věřte, že nás to vůbec netěší, že jsme vám to museli psát.
Také se těšíme, až bude vše v pořádku a budeme moci standardně doručovat do druhého dne, ale zdraví nás všech je důležitější. Mějte s námi tedy prosím strpení.
Co se týká tykání, tak to používáme i na sociálních sítích, webu a všude napříč naší komunikací. Navozujeme tím přátelskou atmosféru, jejíž součástí je i to, že se nás můžete na cokoliv zeptat a my vám rádi pomůžeme. Pokud to není váš šálek kávy, tak se samozřejmě omlouváme, nemysleli jsme to zle.
Přeji všechno dobré.
Honza Emler za tým DOLLER
Vše bylo vyřízeno rychle :)
Tento nedatovaný diář jsem využila již 3. rokem. Jsem velice spokojena s celým konceptem i komunikací s e-shopem. Je oproti výhodám,které mi provedení přináší,také dle mého cenově dostupný.
Max. spokojenost :-)
DOLLER objednávám opakovaně, je to kvalitní a chytře udělaný diář.
Rychlost