Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Nakupovala jsem zde poprvé a spokojenost s dodáním zboží i s jeho zabalením. Diář bude dárek, takže ten samotný hodnotit nemůžu.
Produkty trochu dražší (např. fixy), ale hezké. Doručeno rychle, bez problému, diáře jsou krásné, dobře se do nich píše, už se těším na denní používání.
Zatím jsem velice spokojená. Mám Doller poprvé a udělal mi velkou radost. Díky za Vaši práci. Moc jsem se na něj těšila.
Líbí se mi, že se Doller o zákazníky stará, chcete jim předat ověřené znalosti a zkušenosti, aby si v nové situaci mohli vést lépe. Děkuji!
Jednička
Dobrý den,
je nám moc líto, že s námi nejste spokojená. Bohužel v této době jsme trochu svázáni problémy s probíhající covid situací, která se podepsala i naší výrobě. Díky tomu jsme museli posunout dobu dodání u produktů, které se právě vyrábí, o čemž jsme všechny zákazníky, kterých se to týkalo, informovali dopředu. A věřte, že nás to vůbec netěší, že jsme vám to museli psát.
Také se těšíme, až bude vše v pořádku a budeme moci standardně doručovat do druhého dne, ale zdraví nás všech je důležitější. Mějte s námi tedy prosím strpení.
Co se týká tykání, tak to používáme i na sociálních sítích, webu a všude napříč naší komunikací. Navozujeme tím přátelskou atmosféru, jejíž součástí je i to, že se nás můžete na cokoliv zeptat a my vám rádi pomůžeme. Pokud to není váš šálek kávy, tak se samozřejmě omlouváme, nemysleli jsme to zle.
Přeji všechno dobré.
Honza Emler za tým DOLLER
Vše bylo vyřízeno rychle :)
Tento nedatovaný diář jsem využila již 3. rokem. Jsem velice spokojena s celým konceptem i komunikací s e-shopem. Je oproti výhodám,které mi provedení přináší,také dle mého cenově dostupný.
Max. spokojenost :-)
DOLLER objednávám opakovaně, je to kvalitní a chytře udělaný diář.